Особистість дитини | Дитина в соціумі | Дитина у природному довкіллі | Дитина у світі культури | Гра дитини | Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі | Мовлення дитини |
*здоров’я та фізичний розвиток | *формування основ духовно-моральних якостей *духовне виховання; *сім’я; *родина; *спілкування; *культура в побуті; *поведінка в громадських місцях; *формування почуття гумору; *ставлення до ровесників та інших дітей | *природа планета Земля; | *предметний світ. Житло; *рідний край; *транспорт і засоби зв’язку; *праця дорослих | 1.Гра як провідна діяльність | 1.Сенсорні еталони *геометричні фігури; *орієнтування у просторі; *орієнтування в часі | Звукова культура мовлення |
*здоров’я та хвороби; *гігієна життєдіяльності; *рухова активність та саморегуляція | 2.Основи правової культури | *життєдіяльність дитини у природному довкіллі; | 2.Предметно-практична діяльність *господарсько - побутова праця; *праця у природі; *основи економічної культури | Формування особистості у грі | 2.Елементарні математичні уявлення | Словникова робота |
*безпека життєдіяльності *правила дорожнього руху; *безпека в побуті; поведінка з незнайомими людьми; *безпека на природі. | 3.Народознавство *сім’я,родинні традиції; *українська оселя; *краєзнавство; *народний одяг; *ігри,українська народна іграшка; *календарно-обрядові свята; *українська національна кухня; *народні ремесла | *Всесвіт | 3.Світ мистецтва;; 4.Художньо-продуктивна діяльність *образотворча діяльність/малювання, ліплення,аплікація, конструювання; *музична діяльність; *театральна діяльність; *літературна діяльність | | | Граматична правильність мовлення Мовний етикет |
| | | | | | Зв'язне мовлення |
| | | | | | Підготовка руки дитини до письма |
Коментарi